hej@b2bms.se  |  Susisiekite telefonu +46 (0)8-684 28 428  |   Pirm.-Penkt.09:00-17:00

about-cookies

Informacija apie slapukus

Slapukai – kas tai?

Didžioji dauguma naršyklių sukonfigūruotos automatiškai priimti slapukus. Galite naršyklėje išjungti slapukų priėmimą, tačiau tai atlikus, prarandamos internetinių svetainių funkcijos, kurios būtinos, kad svetainės veiktų taip, kaip numatyta (pvz. nebelieka galimybės atvaizduoti ką įsidedate į krepšelį). Visą detaliai aprašytą informaciją galite rasti svetainėje www.aboutcookies.org. Svetainėje pateikiamos instrukcijos su vizualine medžiaga kaip skirtingose naršyklėse galite atlikti pageidaujamus pakeitimus. Norint pašalinti slapukus iš išmaniojo įrenginio turėsite perskaityti jo naudojimo instrukciją, kadangi priklausomai nuo modelio, operacinės sistemos ir naršyklės, šie reikalavimai gali skirtis.

Slapukų tipai

Būtinieji slapukai: šis slapukų tipas yra būtinas, kad galėtumėte vaikščioti po interneto svetainę ir naudotis jos funkcijomis, pvz.: saugaus ryšio užmezgimas, produktų pirkimas ir talpinimas į krepšelį, bei kt.

Veikimą gerinantys slapukai: slapukų tipas naudojamas informacijai apie lankytojus rinkti, pvz.: kurie puslapiai yra dažniausiai lankomi, ar lankytojams buvo atvaizduojami klaidų pranešimai ir kt. Tačiau šis slapukų tipas nerenka informacijos kurios dėka būtų galima atpažinti svetainės lankytoją. Šio tipo slapukų surinkta informacija yra bendro tipo, anoniminė ir naudojama svetainės veiklos optimizavimui.

Funkciniai slapukai: slapukų tipas leidžiantis svetainei įsiminti informaciją apie naudotoją (pvz.: lankytojo šalis, nustatyta naršyklėje kalba ir kt.). Ši informacija panaudojama funkcijų suasmeninimui bei tikslinės informacijos, kuri yra aktuali šiam lankytojui, atvaizdavimui. Šio tipo slapukai negali stebėti Jūsų naršymo kitose interneto svetainėse, taip pat šią slapukų tipo informaciją galima padaryti anonimine.

Tiksliniai arba reklaminiai slapukai: šie slapukai naudojami suasmeninti rodomoms reklamoms, kad jos atitiktų lankytojo interesus. Taip pat, jų dėka galima valdyti kiek kartų būtų rodoma tam tikra reklama ir apriboti atvaizdavimą, bei analizuoti kampanijos efektyvumą (paspaudimų ir parodymų sąntykį).